اول مانی

ساخت وبلاگ

خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت

کسانی که حساب پرفکت مانی دارند با خرید ووچر پرفکت مانی از طریق روش های پرداخت گوناگون می توانند به راحتی حساب کاربری خود را شارژ کنند و اعتبار دریافت کنند. این سیستم پرداخت کاملا قابل اطمینان می باشد و برای حواله ها و انتقال مبالغ بالا بسیار مناسب است و خشبختانه تا به امروز نیز مشکلی با حساب کاربری ایرانیان نداشته است. با توجه به این که امروزه میزان استفاده از پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی گسترش یافته است، اما هنوز هم به اندازه روش های مختلف پرداخت آنلاین مانند مسترکارت یا ویزا کارت در میان کاربران اینترنتی مرسوم نشده است.

همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم کاربران ایرانی می توانند به راحتی در این سرویس افتتاح حساب کنند و دچار هیچ مشکلی نخواهند شد اما باید این موضوع را در نظر داشت که به دلیل تحریم های پیش آمده در رابطه با حواله دلاری، کاربران ایرانی نمی توانند به راحتی حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنند. اما سایت های دیگری نیز هستند که با ارائه خدمات گوناگون این امکان را به شما می دهند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان خرید پرفکت مانی را با بهترین قیمت پرفکت مانی انجام دهید.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 193 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 14:23

صرافی پرفکت مانی

صرافی پرفکت مانی در ایران: اگر برای تجارت بین المللی اقدام کرده باشید، احتمالا نام پرفکت مانی را شنیده اید. امروزه کسب و کارهای بسیاری به سمت بین المللی شدن پیش میروند. حتی افراد نیز به صورت فریلنسری با کشورهای خارجی همکاری میکنند. اما مشکلات بسیاری بر سر راه ایرانیانی که از داخل ایران با کشورهای دیگر همکاری میکنند، وجود دارد. مهمترین دلیل آن هم یک چیز است؛ تحریم! بسیاری از سرویس های ارائه دهنده خدمات تراکنش های بین المللی کاربران داخل ایران را تحریم کرده اند. به همین دلیل نمیتوانیم از سرویس های مرسومی مانند پی پال، وب مانی و… استفاده کنیم (البته با دور زدن تحریم یا استفاده از آی پی های خارجی میتوان این کار را کرد).

پرفکت مانی یکی از سرویس هایی است که عملکردی مشابه پی پال و… دارد و برای انجام تراکنش های بین المللی مورد استفاده قرار میگیرد. خوشبختانه این پلتفرم ایران را تحریم نکرده است و به همین دلیل میتواند بسیار کاربردی باشد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 13:45

 

آموزش شارژ حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از معروف ترین سیستم های پرداخت در دنیا می باشد که تمام کاربران می توانند از آن برای انتقال وجه خارجی و خرید کالا استفاده کنند. در این مقاله با چند روش شارژ حساب پرفکت مانی آشنا می شوید.

برای شارژ حساب پرفکت مانی یکی از آسان ترین راه هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از ووچر که همان کارت شارژ است، می باشد. زیرا شما می توانید موجودی این کارت را به میل خودتان سفارش دهید. یکی دیگر از راه هایی که برای شارژ پرفکت مانی می توانید استفاده کنید این است که این کار را به شرکت ها و صرافی های معتبر واگذار کنید.

انواع روش های شارژ حساب پرفکت مانی

  • استفاده از ووچر پرفکت مانی
  • استفاده از صرافی های معتبر
  • حواله های بانکی
  • استفاده از کارت های شتاب
  • انتقال از حساب های دیگر

 

 

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 15:37

خرید پرفکت مانی به صورت آنی

همانطور که بارها اشاره کرده ایم پرفکت مانی یکی از سیستم های پرداخت آنلاین بین المللی است. با استفاده از پرفکت مانی شما می توانید بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی و تحریم ها پول بفرستید. ثبت نام در سایت پرفکت مانی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود. اول مانی یکی از صرافی های آنلاین معتبر و خوش سابقه برای رفاه حال کاربران گرامی اقدام به عرضه ووچرهای پرفکت مانی کرده است. خدمات خرید ووچر پرفکت مانی در اول مانی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

تمام مراحل صدور ووچر پرفکت مانی در اول مانی به صورت اتوماتیک انجام می شود.

شما می توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی از طریق کارشناسان ما اقدام کنید. برای ارتباط با بخش پشتیبانی می توانید به تیکت پشتیبانی در پایین سایت مراجعه کنید.

خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت

همانطور که بارها گفته شده پرفکت مانی نوعی پول دجیتال به حساب می آید که ارزش آن همیشه بر اساس ارزش دلار، یورو و یا طلا مشخص می شود. در سال های اخیر ایرانیان استقبال زیادی از این سیستم پرداخت بین المللی کرده اند که دحتی موجب ترجمه این وب سایت به فارسی نیز شده است.

در حال حاضر خرید پرفکت مانی بدون احراز هویت (خرید پرفکت مانی بدون ثبت نام) در بیشتر سایت ها به دلایل مشخصی غیرممکن می باشد. در صرافی اول مانی این مورد برای شما کمی آسان شده است. همکاران ما در صرافی اول مانی با بررسی اینکه برخی از کاربران بنا به دلایلی به تلفن ثابت دسترسی نداشته اند بنابراین با تکمیل بقیه فرآیند احراز هویت بدون تایید تلفن ثابت با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی امکان خرید پرفکت مانی بدون ثبت نام فراهم شده است.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 15:37

خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی با بهترین قیمت: همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره کرده ایم، پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیک سریع می باشد که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند.

در حال حاضر به دلیل فعالیت این شرکت در کشور پاناما و همچنین قوانین ساده ای که این کشور برای فعالیت های شرکت های مالی دارد، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی اجرا نمی شود و ایرانیان چه به شکبل خرید شارژ حساب پرفکت مانی و چه خرید ووچر پرفکت مانی از این سیستم استفاده می کنند. البته ممکن است با توجه به تغییر شرایط پرفکت مانی تصمیمات خود را در این موضوع در آینده تغییر دهید که امیدواریم این گونه نشود. شما می توانید در سایت اول مانی اقدام به ایجاد حساب پرفکت مانی و یا شارژ حساب کاربری خود کنید.

یکی از خدماتی که صرافی اول مانی ارائه می دهد این است که می توانید پرفکت مانی خود را در اول مانی نقد کنید و هیچ کارمزدی ندارد و شما می توانید مقداری که از طریق ووچر دریافت کرده اید را تحویل بگیرید. درواقع اول مانی، پرفکت مانی را از شما خریداری می کند و مبلغ ریالی آن را به شما پداخت می کند. اول مانی بعد از ثبت درخواست شما در خرید پرفکت مانی سریع، تمام تلاش خود را می کند تا شما را از خدمات خود راضی نگه دارد.

 
اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 13:52

آیا پرفکت مانی قانونی است؟

خرید بیت کوین با پرفکت مانی | پرفکت مانی برای ایران | قیمت پرفکت مانی امروز

پرفکت مانی در بسیاری از کشورهای دنیا نمایندگی دارد و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. سوالی که اینجا برای خیلی ها پیش می آید این است که چه چیزی باعث شده که مردم کشورهای دیگر نیز به این سیستم علاقه مند شوند؟ معمولا بسیاری از کشورهاف به خصوص کشورهای اروپایی و امریکایی مبادلات جهانی را به شکل بسیار ساده برای شهروندان خود فراهم کرده اند و خرید به واسطه پرفکت مانی برای این کشورها مانند ایران مطرح نیست و باید به دنبال دلیل دیگری باشیم که می تواند ما را به قانونی یا غیرقانونی بودن پرفکت مانی برساند. 

اگر به تمام شرایط نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که پرفکت مانی با هیچ معیاری سازگار نبوده و تا حدودی یک نظام خودمختار به حساب می آید. نه تنها در دنیای اقتصاد بلکه در تمام زمینه ها زمانی یک مفهوم قانونی به حساب می آید که به جایی وابستگی داشته باشد و تحت حمایت نهاد بزرگتری باشد. اما پرفکت مانی یک شرکت فراملیتی است که تحت حمایت هیچ دولت و یا شرکتی نمی باشد.

این موضوع باعث شده که جزو معدود شرکت های مالی باشد که از قانون تحریم مالی ایران پیروی نکرده است. بنابراین بر اساس تعاریف ما از قانونی بودن، می توان گفت که پرفکت مانی قانونی محسوب نمی‌شود اما داشتن حساب پرفکت مانی و انجام تبادلات آن به هیچ عنوان غیر قانونی نمی‌باشد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 133 تاريخ : شنبه 6 فروردين 1401 ساعت: 13:56